Amennyiben bárkit megkérdezünk, hogy mi is az Instagram, biztos azt fogja válaszolni, hogy egy közösségi fotómegosztó alkalmazás. Ez hosszú évekig igaz is volt rá, de aztán jöttek a 15 másodperces, majd egyperces videók, story-k, az IGTV és a hazánkban nem elérhető reels is. Ezek mindegyike lehet népszerűbbé tette az alkalmazást, de eltolta a fókuszát az eredeti céljaitól, a fényképek megosztásáról.
Adam Mosseri, az Instagram vezetője a napokban egy Twitter-videó formájában beszélt az Instagram jövőjéről és volt egy nagyon fontos és erős kijelentése: “Többé már nem csak egy fotómegosztó alkalmazás vagyunk.” Négy fókuszterületet jelölt ki a jövőre nézve: alkotók, videók, vásárlás és az üzenetek.
(tovább…)
Ezek még érdekelhetnek:
Ez a cikk Az Instagram többé nem csak egy fotómegosztó platform itt jelent meg először Szifon.com.